dimanche 27 décembre 2009

Jour 21 / Day 21

Je reconnais que lorsque j'achète un vêtement qui me plait, je le porte jusqu'en avoir marre. C'est le cas de la ceinture rouge je crois bien. Petit lundi relax au boulot. Oui je suis encore en jeans, mais au Canada, il fait froid!

I admit when I buy something I like, I over expose it. It's the case of the red belt. Relaxed Monday at the office. Yes I am wearing Jeans again, it's Canada and it's cold!



Jeans: Ashley Stewart
Top-Belt / T Shirt - Ceinture: A&E
Necklace / Collier: Diva
Ring / Bague: Danishaytan Design
Chaque fois que vous voyez une tenue sans chaussures, c'est que j'ai l'intention de porter mes ballerines noires Steve Madden que je laisse au boulot.
Everytime you see an outfit without shoes, it's because I plan on wearing my Steve Madden flats that I leave at the office.

Aucun commentaire: